• Τα νέα μας

ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING ΚΑΙ MANAGEMENT ΥΓΕΙΑΣ

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING & MANAGEMENT ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ

seminario01

Στη EUROMEDICA ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, με τη συνεργασία του εκπαιδευτικού ομίλου "Πλάτων",  υλοποιήθηκε στις 17 και 18 Ιανουαρίου με εξαιρετική επιτυχία η 1η  ενότητα του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Marketing & Management υγείας.

 

seminario02seminario03

Οι εισηγήσεις έγιναν από:

1. Την κυρία Μαρία Διαλυνά, Διευθύντρια Επικοινωνίας του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, με αντικείμενο «Επικοινωνία και Ιατρείο».

2. Τον Κύριο Κλέαρχο Πρωτοπαπά Καραντάνη, Σύμβουλο Επικοινωνίας της Euromedica Γενική Κλινική Θεσσαλονίκης  με αντικείμενο «Αλλαγές στο χώρο της υγείας» και «Επικοινωνία Marketing και Συμπεριφορά».

3. Την κυρία  Σίσσυ Σιγιουλτζή Ρουκά, MA, BA MKTG θ CONS -WRI, με θέμα ομιλίας «Management υγείας» και «Πωλήσεις στο χώρο της Υγείας».

 

Το σεμινάριο προλόγισε ο Γενικός Διευθυντής του εκπαιδευτικού ομίλου ΠΛΑΤΩΝ κύριος Παναγιώτης Φωτιάδης που αναφέρθηκε στην αξία της «δια βίου μάθησης» και της συνεργασίας της  EUROMEDICA Γενικής Κλινικής Θεσσαλονίκης με τον εκπαιδευτικό όμιλο ΠΛΑΤΩΝ, στον τομέα αυτό.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά  τόσο Ιατροί όσο και διοικητικά στελέχη ιατρείων και μονάδων υγείας.

 

Η 2η ενότητα του εκπαιδευτικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου στην αίθουσα διαλέξεων της κλινικής. Εισηγητές στην ενότητα αυτή ήταν:

1. Ο δρ. Ιωακείμ Σιγάλας, που μετέφερε στους συμμετέχοντος την πολυετή εμπειρία του ως διοικητής νοσοκομειακών μονάδων και κλινικών.

2. Ο κύριος Κλέαρχος Πρωτοπαπάς Καραντάνης που εστίασε στην εφαρμογή των μεθόδων του marketing στον χώρο της υγείας και την αξιοποίηση του διαδικτύου.

 

Στην άρτια οργάνωση του σεμιναρίου συνέβαλαν αποτελεσματικά η κ. Αιμιλία Τζεϊρανάκη, Υπεύθυνη ποιότητας και εξυπηρέτησης ασθενών και η κ. Βάλια Τουλούδη, στέλεχος του τμήματος επικοινωνίας και διεθνών σχέσεων.

forma endiaferontos